Äckel

Min dag började med att kattfan pissade i soffan. Efter att jag gått loss med blomspruta på katten, skrubbat soffan med såpa och diverse rengöringsmedel och sen parfymerat den så hittade jag en uppspydd hårklump blandat med någonting blått (oätbart) bredvid kattlådan (som för övrigt luktade förjävligt). Allt detta innan frukost framkallade rejäla kväljningar och jag är inte en så känslig person egentligen vilket betyder att det var äckligt. Hemsk början på dagen som sen bestod av resten jobb. Mycket rolig dag.. BARA 10 jobbdagar kvar till ledighet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

spreya lite citron lukt på saker hon helst inte ska vara på. kátter hatar citron höhö

2009-06-10 @ 10:13:21
URL: http://siemprealgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0