Turdag?

Dagen började mindre bra med att jag blev väckt av telen men jag satt den på ljudlös för jag tänkte knappast jobba idag med tanke på att jag ska jobba varje dag dom kommande 11 dagarna. Sen upptäckte jag att mitt visakort OCH körkort tagit en tripp till Stockholm. Det slutade med en vända till banken och en massa ringande för att höra om det någonstans fanns P&L biljett med camping.
Men sen  av en slump lyckades jag få tag på en biljett med camping till ordinare pris fastän dom egentligen var slut OCH jag vann på triss! Yeah!
Lucky day, dock vann jag inte en miljon som i min dröm här om natten men ändå.
Tur för att vara mej. Dags att fixa något att äta tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0