Xplodera mig

Ännu en trevlig dag. Först var tillbringaren med vatten omkullslagen över matten och lite av soffan. Sen jobba, jobba, jobba och jag var ovanligt trött fast det inte var så tidigt ändå. När jag kommer hem sätter sig kiss-katten och just kissar, på en systemkasse på golvet.
Efter att ha diskat bort berget blev det en sväng till systemet där jag lyckades få en ciderburk att explodera haha.
Åter hemma började jag att storstäda. Hela badrummet och sovrummet hann jag med. Sen hittade jag ännu ett kissobjekt, nämligen min väska (i skinn). Då gav jag upp och började göra käk istället så nu är det ny disk igen, suck. Vad meningslöst en del saker känns. Nu har jag skvätt lite citron över soffan och hoppas på en bättre morgondag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0