Huvudstadsvisiten

Blev i onsdags en spontan tripp till Stockholm efersom ingen av mina vänner ville vara med mej här hemma. Jag kan lägga till följande på meritlistan:
Jag blev nekad inträde på Spy Bar av anledningen att jag var för full (FÖR full?! Då har inte den vakten sett mej full kan jag säga!), jag höll på att åka med några mysko typer i en redan överfull bil hem mitt i natten och enligt taxichaffisen var det tydligen älgar mitt vid Nacka forum (eller kanske sa han rådjur jag minns inte).
Dalarna vs Stockholm
I dalarna kommer man in på krogen bara man kan stå på benen i princip.
I dalarna säljer dom drycker på flaska SAMT redbull vodka på krogen.
Det var skitsvårt att hitta nattöppet matställe i huvudstaden. Kom igen liksom. Eller kanske var vi bara på fel ställen och letade.
Men jag tror att jag gillar båda ställerna trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0