Oh happy day

Först drömde jag som vanligt en rätt konstig halvläskig dröm. Den innehöll något slags spindelmonster som nådde mej till midjan ungefär. Tur att jag inte är direkt rädd för spindlar i vanliga fall. Sen blev jag väckt av någon som ringde från Agria djurförsäkringsgrejs. Ja, jag har två katter och JA dom är försäkrade men INTE hos er, suck. Eftersom jag ändå var vaken så släppte jag in katterna i sovrummet och blev som vanligt slickad av Jouline lite överallt (inget perverst dock). Sen klev jag upp och ringde till tidningstjänsten (eftersom vi inte fått någon tidning sen i onsdags, varför ska allt ha så svårt för att fungera som det ska?).  Sen slog jag mej ner i soffan med en bit kall pizza, fick en katt i knät som var hungrig vilket resulterade i feta rivsår över halva benet, score! Sen blev det ett bad, grävning i bajslådan och lite dammsugning och jag är fortfarande på rätt bra humör. Det hör inte till vanligheterna! Dessutom regnar det. Men jag är typ.. glad.

Glömde tillägga att jag snart ska jobba också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0