Fläsk

Idag har jag köpt en våg. En elak våg som sa att jag har ganska mycket fett, lite muskler och ganska lite vatten i mej. Det där med vatten vet jag inte om är bra eller dåligt dock.
MEN jag kommer behöva den för att veta den där detaljen om vikten och antal kilon. Jag har nämligen ingått en win-win deal. Vilket kommer att resultera i skor när jag börjat träna och gått tillbaka mot min gamla vikt. Som en motivationshöjare på vägen liksom. Wonderful.
Jag köpte även massa mat och sånt så jag fick gå två vändor till bilen för att få med mej allt in. Jag har nämligen kollat i kokböcker och ska försöka ge mej på nya maträtter som innehåller grönsaker som jag inte är så förtjust i men man måste väl försöka vänja sig nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0