Sådär ja!

Jag lever. Jag klarade det. Mitt första träningspass sen tiden före andra världskriget typ. Efter uppvärmning och guidad tur på ett gäng maskiner så bestämde jag mej för att köra lite kondition när jag ändå var i farten. 15 min på en sån där gåmaskin. Jag trodde jag skulle dö efter halva tiden men jag kämpade på och kollade på That '70s show för att tänka på något annat än just döden. Det var faktiskt riktigt skönt efteråt.
Sen åkte ja hem och lagade lax och sallad och lite pasta. Kan ju inte bara säga bye bye kolhydrater direkt, måste trappa ner långsamt för hur ska jag annars överleva, inget ris inga makaroner och inga mackor liksom. Det går inte. Men nu är jag iallafall ett steg påväg att bli "mitt gamla jag".
Om jag inte dör av träningsvärk imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0