Reklam

Jag fick ingen reklam igår. Det brukar jämt komma en bunt på söndagarna som man kan sitta och bläddra i som värsta snåla/fattiga galningen. Man måste ju hålla koll på matbutikernas extrapriser för den kommande veckan så man vet vad man ska handla var för att "tjäna" 3kr. Nu är detta dock inte hur jag gör jag tycker bara att det är rogivande att bläddra igenom skiten.
Men, jag vet att folk gör som ovan. Blir helt bananas för att dom glömmer att lämna en jävla rabattkupong på 3 kr fastän dom handlar för 1000 spänn sammamnlagt. Det går inte att bara skylla sig själv och skita i kupongen, nej då ska dom krångla i kassan för att få tillbaka 3 kr.
Med tanke på vad man "råkar ut för" på jobbet i kassan så skulle jag personligen ALDRIG krångla över en glömd kupong, ett fel på några kronor eller dylikt. Pinsamt säger jag bara.
Visst rätt ska vara rätt men det finns gränser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0