Paj

Då var P&L över och lika så min ledighet (imorgon). Jag har lyckats supa bort mina solbrillor som jag mindes mej ha på huvudet. Så har mina lurviga älsklingar pajjat min mobil genom att välta ett vattenglas över den, så där låg den och badade hela dagen när jag var borta och gjorde detsamma. Värmen är här också, så som jag längtat. Dock visste jag inte att det innebar att lägenheten förvandlades till bastu så nu är det bråttom att skaffa en fläkt så jag slipper sova med en blöt handduk över mej för att inte börja brinna. Snart blir det bad och kycklingsallad med tzatsiki (lagat av mästerkocken mej själv).
Det var nog allt för nu. Fortsätt lökas ihjäl i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0