Stressvecka

Jag har överlevt midsommar! Det var kul att vara ute i hemtrakten och härja lite.
Nu sitter jag här och är slö som vanligt. Kollar runt efter den billigaste diskmaskinen.
Så väntar jag på att pengarna som jag satt över för flera dagar sen ska dyka upp på ica-kortet (istället för att befinna sig i något mellanland) så jag kan cykla iväg och handla lite inför festival/flytt-veckan. Det innebär alltså den här veckan. Det blir mycket att stå i.
I eftermiddag ska vi åka iväg och kolla på lite prylar. Eventuellt köpa lite grejer så vi kan börja renovera på onsdag.
Jag kan inte riktigt fatta att vi får nyckeln till vår egna lägenhet om 2 dagar. 2 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0