Tankeverksamheten snurrar för fullt

Ibland går hjärnan på högvarv. Man funderar över saker man inte riktigt borde. Saker som t.ex. andras liv, hur de är, beter sig och vad de gör. Det leder vidare till tanken på om de är lyckligare än mej, om deras liv är bättre eller mer händelsrikt än mitt. Det ger mej också lite ångest över att jag inte gör något vettigt med mitt liv, inte lever det fullt ut, jag befinner mej i en för begränsad situation. Samtidigt som jag ibland i all enkelhet kan känna mej väldigt lycklig.
Ändå kommer tankarna in på What if?.. Och Shoulda woulda coulda..
Hur ska man veta vad som är det rätta?
Ska man välja det säkra före det osäkra?
Även om det säkra gör mej som lyckligast samtidigt som det gör mej olycklig.

It's tearing me apart
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0